نور امید

معرفی کتاب و نرم افزارهای مذهبی

نور امید

معرفی کتاب و نرم افزارهای مذهبی

الهی، پس از ایمانم به تو عذابم نمایی؟

دوشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۵۹ ب.ظ

مناجات الخائفین

الهی

آیا چنین می‌نمایی

که پس ازایمانم به تو عذابم نمایی؟

یا پس ازعشقم به تو ازخود دورم سازی

یا با امید به رحمت وچشم پوشی‌ات محرومم سازی

یا با پناه جویی‌ام به گذشتت رهایم نمایی

هرگزچنین نیست!

نظرات  (۱)

:)
گویند کریم است و می بخشد
گیرم که ببخشد ز خجالت چه کنم ؟ :)
پاسخ:
اِلهى وَرَبّى مَنْ لى غَیرُک اَسْئَلُهُ کشْفَ ضُرّى وَالنَّظَرَ فى اَمْرى
اى معبود من و اى پروردگار من جز تو که را دارم که رفع گرفتارى و توجه در کارم را از او درخواست کنم.

------------------------------------
ممنون از شعر زیبایی که برای این مطلب انتخاب کرده بودید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی