نور امید

معرفی کتاب و نرم افزارهای مذهبی

نور امید

معرفی کتاب و نرم افزارهای مذهبی

طرح: زخم را درمان کنیم

چهارشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۶، ۰۲:۲۹ ب.ظ

رهبر انقلاب در دیدار مردم قم در تحلیل حوادث اخیر در دی‌ماه ۹۶: این‌جوری نیست که ما هیچ اشکالی نداریم، فقط دشمن خارجی است که دارد [مشکل ایجاد میکند]؛ نه، مگس روی زخم می‌نشیند؛ زخم را خوب کنید، زخم را نگذارید به وجود بیاید. ما اگر مشکل داخلی نداشته باشیم، نه این شبکه‌ها میتوانند اثر بگذارند، نه آمریکا میتواند هیچ غلطی بکند.


درمان زخم


پی نوشت: کلید حل بسیاری از مشکلات در داخل کشور و توسط خود مردم است. اگر مردم با حقوق قانونی خود آشنا بشن و بتونند آنها رو بطور صحبح مطالبه کنن خیلی از مشکلات جامعه ما حل میشه. در مرحله نخست باید یاد بگیریم که به حقوق همدیگه احترام بذاریم و انسان های درست کاری باشیم. اگر روزی برسه که در کشورمون کارمندان ادارات کارها رو با وجدان انجام بدن، معاملات بازار  بصورت منصفانه و بدون تقلب و گرانقروشی انجام بشه، خبرگزاری ها اخبار غیرموثق پخش نکنن و ...، ملتی خواهیم شد که به رستگاری دنیا و آخرت می رسیم.

إِنَّ اللَّهَ لَا یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّىٰ یُغَیِّرُوا مَا بِأَنفُسِهِمْ (خداوند سرنوشت هیچ قوم (و ملّتی) را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند. سوره مبارکه رعد آیه 11)

"کلید حل مشکلات ما مردم هستیم." 

نظرات  (۳)

۲۷ دی ۹۶ ، ۱۴:۵۶ گرافیست ارشد
به به ف بله ، فوق العادست ....
طراحش آقای حامد مغروری هست .
پاسخ:
سلام. ممنون از نظرتون. فقط چطوری متوجه اسم طراح این تصویر شدید؟؟ البته تخصص شما گرافیک هست و انتظار میره که بیشتر گرافیک کارهای مطرح رو بشناسید.
۲۷ دی ۹۶ ، ۱۸:۰۸ گرافیست ارشد
بله سپاس ، ایشون از دوستان ما هستن ، و در تلگرام و جاهای دیگه هم هم معمولا طراح ها با هم در ارتباط هستن و آثارشون رو نقد و بررسی می کنن .
کار هاشون بی نظیره و از بهترین ها هستن ، مثل همین اثری که گذاشتید ...
پاسخ:
طرحشون گویای خیلی از مشکلات جامعه هست و حرف های زیادی برای گفتن دارن. واقعا باید به همچین هنرمندانی چون شما و آقای مغروری تبریک گفت که با تصاویر گرافیکی میتونید مشکلات جامعه رو بیان کنید.
به نظر من این طرح آقای مغروری معادل دهها مقاله و صد البته در بیان واقعیت تاثیرگذارتر هست. این طرح در سایت رسمی "دفتر رهبری" منتشر شده که نشان از اهمیت کار ایشون داره.
۲۸ دی ۹۶ ، ۱۲:۴۶ گرافیست ارشد
سپاس بله ، برای هر طرحی گاها مدت ها وقت گذاشته میشه و چندین نفر روش کار می کنن . مثلا برای یه طرح ساده ممکنه کار های زیادی مثل خطاطی ، طراحی ، نقاشی ، مدل سازی ، ایده پردازی و ... انجام بشه ، تا در نهایت به یه طرح زیبا و تاثیر گذار برسه .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی