نور امید

معرفی کتاب و نرم افزارهای مذهبی

نور امید

معرفی کتاب و نرم افزارهای مذهبی

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

باد صبا تقویم اذان گو یا همان تقویم نفحات سابق که در 5 سال اخیر جزو پرطرفدار ترین تقویم های اسلامی با امکان ویژه پخش اذان می باشد. با ویجت اختصاصی و جذاب برای نمازگزاران، تقویم بدون محدودیت زمانی بوده و قابلیت دریافت اطلاعیه های مرتبط با مناسبت های روز را دارا می باشد.

 

نرم افزار باد صبا

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲ مهر ۹۹ ، ۲۰:۰۷
رضوان

سوئد؛ کشوری که سیاستمداران هیچ برتری مالی و حقوقی نسبت به دیگران ندارند. بی‌تردید برای بسیاری از مردم جهان غیرقابل باور است اما در سوئد سیاستمداران و بطور ویژه نمایندگان پارلمان هیچ امتیازحقوقی یا مادی به دلیل موقعیت خود ندارند.

1- استفاده از وسائل حمل و نقل عمومی

همه سیاستمداران، چه وزرای دولت و چه نمایندگان پارلمان ناگزیرند که اغلب با وسایل حمل و نقل عمومی جابجا شوند و در موارد استثنایی از خودروهای شخصی استفاده کنند. البته ناگفته نماند که نمایندگان پارلمان برای رفت و آمد کارت بلیط اتوبوس دریافت می‌کنند. فقط شخص نخست‌وزیر، عالی‌ترین مقام سیاسی کشور، حق استفاده از خودرو تحت نظر نیروهای امنیتی را دارد.

2- عدم مصونیت در برابر قانون

از همه مهم‌تر اینکه هیچ کدام از سیاستمداران این کشور حقی بنام «مصونیت» در برابر قانون ندارند و مانند دیگر شهروندان عادی هرلحظه می‌توان آنها را به دادگاه کشاند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲ مهر ۹۹ ، ۱۹:۴۰
رضوان

چه‌طور مدیر یک کانال معلوم‌الحال را از پاریس بیرون می‌کشید و دستگیر می‌کنید اما متعرضان به/جان و مال و ناموس مردم در خیابان‌ جولان می‌دهند؟/ یادداشت دکترمحمد مطهری در روزنامه اطلاعات

 

اگر برخی از مسئولان را نمی‌شناختم باور می‌کردم که این‌همه اهمال و انفعال که این روزها در مقابل حملات بی‌شمار و وحشیانه به مردم برای سرقت اموالشان در خیابان صورت می‌گیرد، بی‌تردید از روی عمد است و دستوری محرمانه برای عدم مقابله جدی صادر شده است؛ «اقدام، فقط به اندازه خالی نبودن عریضه».

حال که چنین نیست، انسان مبهوت می‌ماند که چرا حاکمان همچنان در عالم خودشان هستند در حالی که قادرند در اندک زمانی به شدت از این آمار برای همیشه بکاهند. اگر نمی‌توانند قیمت دلار را پایین بیاورند، چرا لااقل قمه‌هایی را که هر روز برای سرقت اموال مردم بلند می‌شود پایین نمی‌آورند؟

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲ مهر ۹۹ ، ۱۱:۱۹
رضوان